
Vanzare la licitatie publica
Pret
213,525.00 Euro
Categorie
ID anunt
#167178
Vizualizari
45x
Data publicare
16/06/2025
Informatii aditionale
Descriere

Preturile nu includ TVA, care se va aplica conform Cod Fiscal valabil la data vanzarii.
Vanzarea imobilului se face in temeiul Sentintei civile nr. 366/F/2025 din sedinţa publică de la 04 Aprilie 2025 pronuntata in dosarul 1123/111/2009 al Tribunalului Bihor prin licitaţie publică, potrivit prevederilor Codului de procedură civilă si a Legii 85/2006 privind insolventa, Imobilul evidentiat in CF 942 Frumușeni– teren intravilan cu constructii, este gajat in favoarea MFP, ANAF DGFP Arad, conf. PV de sechestru pentru bunuri imobile nr. 108687/20.10.2006.
Toti cei care pretind vreun drept asupra bunurilor supuse vanzarii au obligatia sa anunte lichidatorul judiciar inainte cu minim 5 (cinci) raportat la data stabilita pentru vanzare sub sanctiunea decaderii.
Licitatia va avea loc in data de 03.07.2025, ora 12.00 la sediul ACTIV GRUP IPURL, situat în Arad, str.Tribunul Buteanu, nr.1, ap.1, jud.Arad. In caz de neadjudecare , in data de 10.07.2025 si 17.07.2025 la aceeasi locatie si aceeasi ora.
In caz de neadjudecare licitatia se va amana la un alt termen, pentru care se vor indeplinii din nou formalitatile de publicitate prevazute de art. 762Cod de procedura civila.
Adjudecatarul va fi tinut la plata pretului de adjudecare in termen de cel mult 5 de zile de la data vanzarii, potrivit art.771 Cod de procedurd civila, tinandu-se seama de garantia depusa in contul pretului. Nedepunerea prelului atrage aplicarea dispoziliilor art.771alin, (3) Cod de procedura civila.
Ofertantii care doresc sa participe la licitatie trebuie sa depuna la sediul ACTIV GRUP I.P.U.R.L., pana cel mai tarziu, cu o zi lucratoare inaintea sedintei de licitatie publica la care doresc sa participe, ora 15:00, documentele specificate in cuprinsul Caietului de sarcini, ce poate fi achizitionat pentru suma de 500lei+TVA. Pretul caietului de sarcini nu se restituie si se va achita prin virament bancar, contul unic al lichidarii deschis pe numele Agroindustrială Fântânele SA pe baza facturii comunicate de lichidatorul judiciar la solicitarea ofertantului. Garanţia pentru înscrierea la licitaţie, de 10% din valoarea de pornire, se achita prin ordin de plata in contul unic al insolventei al Agroindustrială Fântânele SA. Documentele cerute pot fi comunicate la adresa email. [email protected], pana cel mai tarziu, cu o zi lucratoare inaintea sedintei de licitatie publica la care doresc sa participe ora 15,00 (cu mențiunea că documentele în original vor fi prezentate lichidatorului judiciar în ziua ședinței de licitație, în caz contrar oferta va fi descalificată).
Orice intrebari preliminare care se refera la bunul oferit spre vanzare vor fi adresate in scris lichidatorului judiciar la adresa acestuia email [email protected].
La transmiterea solicitarii vor fi furnizate elemente de identificare ale solicitantului (numele prenumele /denumire firma, CUI, persoana de contact, telefon, ).