Vânzătorul încărca orice imagini
Vanzare individuala bunuri TESA - echipamente bioru
Pret
Verifica cu vanzatorul
Categorie
ID anunt
#127021
Vizualizari
13x
Data publicare
10/12/2020
Informatii aditionale
Documente
Descriere
organizează licitaţie publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea individuală a următoarelor bunuri mobile, constând în mobilier și echipamente birou, astfel:
Nr. crt Denumire Bun Valoare
1 Birou contabilitate 8,782.20 RON
2 Birou vanzari 1,669.50 RON
3 Birou facturare 1,668.60 RON
4 Receptie 1,023.30 RON
5 Hol 5,168.70 RON
6 Birou medici 1,654.20 RON
7 Resurse umane 1,993.50 RON
TOTAL 21,960.00 lei
* valoarea exprimată în lei nu conține TVA. La valoarea exprimată în tabel se va adăuga TVA.
Licitația va avea loc în data de 14.01.2021, ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 21.01.2021, 28.01.2021, 04.02.2021, 11.02.2021, 18.02.2021, 25.02.2021 în aceleași condiții și la aceeași oră.
Pasul de licitație este de 5% (la care se adaugă TVA) din valoarea bunului pentru care se licitează.
Caietul de sarcini în vederea participării la licitație poate fi achiziționat de la sediul lichidatorului judiciar, acesta cuprinzând regulamentul de participare la licitație, pentru prețul de 150 lei+TVA.
Garanția de participare la licitație va fi în cuantum de 5% din prețul de pornire la care se adaugă TVA. Aceasta împreună cu documentaţia de înscriere la licitaţie vor trebui depuse cu cel puţin 24 de ore anterior datei licitaţiei la sediul lichidatorului judiciar.
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru care participantul a fost declarat adjudecatar și va fi restituită persoanelor care nu au fost declarate adjudecatari.
La preț egal, va fi declarat adjudecatar persoana care se va angaja să achite diferența de preț în cel mai scurt timp.
Contractele de vânzare translative de proprietate se vor încheia ulterior achitării diferenței de preț de către adjudecatar, fiind necesar ca acesta să achite restul de preț în cel mult 30 de zile de la data adjudecării.
În cazul în care nu se va achita și restul de preț, adjudecatarul va pierde avansul achitat cu titlu de garanție și nu va mai putea participa la următoarele licitații care se vor organiza.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon: 0763-478 619, respectiv 0740-176 784.