Vânzătorul încărca orice imagini
Pachet III – Obiecte inventar - Humanik Import-Export SRL
Informatii aditionale
Documente
Descriere
Pachet III – Obiecte inventar
1 BOILER ELECTRIC DIN OTEL PT INCALZIRE 15L 55,20
2 BRAD PLASTIC 5,60
3 CANAPEA 259,20
4 CEAS DIGITAL 5,60
5 CIOCAN 27,60
6 SCARA ALUMINIU 53,20
7 SCAUN BIROU 36,80
8 SCAUN BIROU SK 18,40
9 STAMPILA COLOR 9,20
10 STINGATOR P6N2 27,60
11 YALA BROASCA K 16,40
12 AEROTERMA 2000 W 12,80
13 CABLU OEM IMPRIMANTA USB 2.0, 1.8M 3,60
14 CALCULATOR 9,20
15 CALCULATOR HP+LICENTA WINDOWS PRO7 283,20
16 CAPSATOR 31,20
17 DVR 8 04 2ch D1, 6 CIF 154,40
18 FILTRU DE CAFEA PHILIPS 53,20
19 MOBILIER BIROU 294,00
20 MULTIFUNCIONAL CANON PIXMA MG5450 82,80
21 SCAUN BIROU ELIAS PIELE NEGRU 18,40
22 SCAUN BIROU MAGNUS CU SPATAR INALT 18,40
23 SCAUN FELICIA C11 7,20
24 SCAUN TOMAS 11,20
25 TASTATURA 7,20
26 TASTATURA 12,80
27 TELEFOM SAMSUNG COVER GALAXY S4 110,40
28 TELEFON GALAXY S4 MINI I9195 S 110,40
TOTAL Pachet III 1.735,20
Total Pachet I+II+III 35.566,40
Licitaţia va avea loc în data de 29.11.2022, ora 17:00 la adresa de corespondență a lichidatorului judiciar din Cluj-Napoca, str. Pitești, nr. 18, et. II, jud. Cluj. Înscrierea la licitaţie, achiziţionarea caietului de sarcini şi depunerea garanţiei de participare de 10% din preţul bunului licitat (condiţii obligatorii pentru participarea la licitaţie) se fac cel târziu până la ora 12.00, în ziua anterioară celei în care se organizează licitația publică.
În caz de neadjudecare, licitaţia publică se va repeta în aceleași condiții în data de 13.12.2022, ora 17:00.
Pentru informații suplimentare, fotografii ale activelor etc. ne puteți contacta la tel. 0751 016 040 și pe e-mail: [email protected].