
SEDIU ADMINISTRATIV BD. DINICU GOLESCU NR. 36, SECTOR 1, BUCUREȘTI
Pret
Verifica cu vanzatorul
Categorie
ID anunt
#148829
Vizualizari
345x
Data publicare
31/03/2023
Informatii aditionale
Descriere

Valorificarea în bloc a activului imobil ”Sediu administrativ Bd. Dinicu Golescu nr. 36, Sector 1, București, Nr. CF 220842” împreună cu un bun mobil aflat în interiorul acestuia (Centrală telefonică digitală ”Ericson”), descris după cum urmează:
Teren în suprafață de 560 mp și cladire de birouri, regim înălțime 2S+P+6E+Etaj tehnic, edificată în anul 2010, identificată prin număr de carte funciară 220842 București, număr cadastral 220842 C1, având o suprafață construită la sol de 403 mp, desfășurată de 3.416 mp și utilă totală de 3.060 mp, situată în București, Bd. Dinicu Golescu nr. 36, Sector 1, (se vinde împreună cu centrală telefonică digitală ”Ericson”, cu un pachet de bunuri mobile si cu un aparat de Forfecare), la prețul de 3.804.375,00 Euro exclusiv TVA.
Cu privire la TVA se vor aplica normele și reglementările Codului Fiscal în vigoare la data transferului dreptului de proprietate pentru fiecare tip de activ în parte.
Licitația va avea loc prin mijloace de comunicare la distanță, în data de 07.04.2023 ora 13:00. În cazul neadjudecării, se vor organiza noi licitații în data de 13.04.2023, în aceleași condiții și aceeași oră.
Garanţia de participare este de 10% din preţul de pornire fără TVA. Garanția nu este purtătoare de TVA.
Achiziționarea Caietului de sarcini este obligatorie pentru participarea la licitație și este în cuantum de:
- 5.000,00 Lei + TVA – pentru activul ”Sediu administrativ Bd. Dinicu Golescu nr. 36, Sector 1, București, Nr. CF 220842” împreună cu un bun mobil aflat în interiorul acestuia (Centrală telefonică digitală ”Ericson”)”
Documentaţia de înscriere la licitaţie va trebui depusă până la ora 12:00 a zilei anterioare ședinței de licitație, cu opis semnat, în care se vor enumera documentele și numărul de file, la datele de contact ale acestuia, conform detaliilor din publicația de vânzare. În cazul în care, ziua anterioară zilei de desfașurare a licitației este o zi nelucratoare, ziua se va împlini la ora 12:00 a primei zile lucrătoare anterioare zilei licitației. Totodată, în cazul în care documentele vor fi depuse fizic la sediul organizatorului licitației, acestea vor fi depuse în programul de muncă al administratorului judiciar. De asemenea documentele de înscriere la licitație pot fi transmise în formă electronică, în același termen maxim, cu confirmare de primire, la adresa de e-mail: bucureș[email protected].
Cei interesaţi pot obţine date suplimentare şi informaţii pe platforma de vânzări a administratorului judiciar sales.citr.ro / Bun căutat IPTANA S.A, la telefon 0732.712.904 sau la adresa de e-mail [email protected]