
Sediu șantier 1, CF 60389 Ș1 - Hunedoara,
Pret
143,602.00 Euro
Categorie
ID anunt
#167303
Vizualizari
64x
Data publicare
20/06/2025
Informatii aditionale
Descriere

Valorificarea bunului imobil se face în baza hotărârii adunării creditorilor consemnată în procesul verbal nr. 1536/13/ITM/2012 din 19.03.2025.
Bunul supus valorificării, este următorul:
o Sediu șantier 1, CF 60389 Ș1 - Hunedoara, topo: 1928/2/2, Hunedoara, str. Carpați, NR. 52-55, Atelier + Magazie metalică, Cantina S1; Platforme betoane, căi acces; Cabină poartă; Birouri; Magazie metalică; Magazie; Vestiar + Magazie metalică; Atelier;WC;Vestiar metalic; Șopron metalic; 7.084 mp, valoare de evaluare de 143.602,00 €.
o Prețul de pornire este de 100% din valoarea de evaluare, respectiv 143.602,00 € pentru toate cele 6 termene de licitație organizate;
Valorile prezentate sunt exclusiv TVA; la vânzare se va aplica TVA conform dispozițiilor legale.
Licitația se organizează la sediul ICSH SA, Hunedoara, str. Șoseaua Hunedoara – Sântuhalm, nr. 1A, Secția de Confecții Metalice (fostul SPI), corp administrativ, et. 2, cam. 2, Serviciul Financiar-Contabil, jud. Hunedoara. Imobilul se vinde libere de sarcini, conform art. 53 din legea 85/2006. Somăm persoanele care pretind vreun drept asupra imobilului să anunţe administratorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare, în termenele şi sub sancţiunile prevăzute de lege.
Licitația are șase termene bilunare și se desfășoară la ora 09:30 în următoarele date: 14.07.2025, 28.07.2025, 11.08.2025, 25.08.2025, 08.09.2025 și 22.09.2025. Toţi cei care vor să cumpere imobilul sunt invitaţi să se prezinte la termenul de vânzare, la locul fixat în acest scop şi până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare.
Ofertanţii vor depune documentele necesare licitaţiei, la sediul administratorului judiciar din Timişoara, str. Albinelor nr. 70 A-B, jud. Timiş, până la ora 14:00, cel târziu la următoarele date, anterior licitației pentru care se dorește participarea: 11.07.2025, 25.07.2025, 08.08.2025, 22.08.2025, 05.09.2025 și 19.09.2025, conform caietului de sarcini și regulamentului de vânzare care se pot achiziționa la sediul administratorului judiciar. Documentaţia include şi dovada achitării contravalorii caietului de sarcini nr. 1541.1/13/ITM/2012 în cuantum de 2000 lei + TVA şi garanţia de participare în valoare de 10% din preţul de strigare, depusă în contul RO21 EGNA 1010 0000 0052 5553 al S.C. ICSH S.A. – în reorganizare, in judicial reorganisation, en redressement, deschis la Vista Bank (România) SA – Sucursala Timișoara Mărăști.
Informații la tel. 0751637027. Activele pot fi vizionate de luni până vineri, între orele 10:00-14:00, cu programare telefonică prealabilă.