
VANZARE AUTOTURISM AUDI A4 APARTINAND TERRA MARE SRL
Informatii aditionale
Descriere

Prin prezenta publicatie de vânzare aduce la cunoştinţa generală că, la data de 04.06.2025, orele 12.00, la sediul lichidatorului judiciar din Bucureşti, str. Mareşal Josef Pilsudski(fosta Intrare Polonă), nr. 2, etaj 2, sector 1 va avea loc prima licitaţie publică deschisă cu strigare cu preţ în urcare având ca obiect, vânzarea în mod individual a bunului mobil : autoturism AUDI A 4, AVANT TDI, nr, inmatriculare CJ 50 RCS, an fabricatie 2001, serie sasiu WAUZZZ8DZ1A011464, capacitate cilindrica/putere : 1896/66, aflat în proprietatea SC TERRA MARE SRL.
Preţul de pornire la licitaţia publică, astfel cum a fost aprobat în cadrul adunării creditorilor Terra Mare SRL din 04.09.2024, il reprezinta 85% din valoarea de piata prevazuta in raportul de evaluare intocmit de PROPERTY PARTNERS VALUATION CONSULTING S.R.L., publicat in Buletinul Procedurilor de Insolventa nr.150/04.01.2023 respectiv: 425 EURO plus TVA.
Garanţia de participare la licitaţia publică deschisă cu strigare este de 10% din pretul de pornire a licitatiei pentru fiecare bun in parte, fara TVA. Plata garantiei se va face in lei la cursul de schimb stabilit de B.N.R. din data efectuarii platii. Indiferent de calitatea de terti sau de creditori in procedura insolventei, participantii sunt obligati sa achite garantia. Garanţia de participare se va constitui prin ordin de plată în contul unic de insolventa numarul RO12 WBAN 0099 1V03 0669 RO01 -deschis la INTESA SAN PAOLO, Cod fiscal beneficiar 17446556/05.04.2005 pe numele TERRA MARE S.R.L., cu specificaţia „garanţie în vederea participării la licitaţia publică deschisa cu strigare pentru achiziţionarea......... aflat în proprietatea TERRA MARE SRL”. Plata se face in lei la cursul BNR din ziua platii.Efectuarea platii prin ordin de plata se considera indeplinita la data creditarii contului TERRA MARE S.R.L. cu suma de 10% din pretul de pornire a licitatiei.Garanţia de participare va trebui achitata cu cel puţin 24 de ore anterior sedintei de licitatie.
-Caietul de sarcini: Persoanele interesate să participe la licitaţie pot să achiziţioneze caietul de sarcini de la sediul lichidatorului judiciar ROVIGO SPRL, începând cu data apariţiei anunţului de vânzare.
Documentele de participare la licitaţia publică trebuie depuse la registratura ROVIGO SPRL cel mai târziu în ziua lucrătoare anterioară organizării licitaţiei publice deschise cu strigare, între orele 9.00-17.00. Documentele depuse cu depăşirea acestui termen nu vor fi luate în considerare de către comisia de licitaţie.
În conformitate cu art. 838 lit. j Noul Cod de procedură Civilă, lichidatorul judiciar îi someaza pe toţi cei care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la vânzare să anunţe lichidatorul judiciar înainte de data stabilită pentru vânzare, cu cel putin 24 ore inainte de data stabilita pentru vanzare, sub sanctiunea de a nu mai fi luate in considerare dupa aceea.
In caz de neadjudecare, licitatiile se vor relua la 11.06.2025, 18.06.2025, 25.06.2025, 02.07.2025, 09.07.2025, 16.07.2025, 23.07.2025, 30.07.2025, 06.08.2025, 13.08.2025, 20.08.2025, 27.08.2025, 03.09.2025, 10.09.2025, 17.09.2025, 24.09.2025, 01.10.2025, 08.10.2025, 15.10.2025, 22.10.2025, 29.10.2025, 05.11.2025, 12.11.2025, 19.11.2025, 26.11.2025 , in acelasi loc, la aceeasi ora si cu respectarea aceloraşi condiţii de participare şi desfăşurare cerute pentru prima licitaţie.
Informatii suplimentare pot fi obţinute la numărul de telefon 021.210.01.64 sau la adresa de e-mail: [email protected].