Autentificare membru UNPIR | Presă & Relații Publice: [email protected]
Categorii

Listarea a expirat.
Vânzătorul încărca orice imagini Vânzătorul încărca orice imagini

Informatii aditionale

Dată expirare: 01/11/2021
Debitor:

Descriere

QR CODE
Dosar nr: 407/122/2021
Tribunalul Giurgiu
Secția Sindic


Subscrisa, Cabinet Individual de Insolvenţă Răvășilă Bogdana, cu sediul în Municipiul București, str. Baba Novac nr. 8A, bl. E, et. 5, ap. 525, sector 3, înmatriculată la Registrul Societăţilor Profesionale al U.N.P.I.R. sub nr. 1B3384, având cod de identificare fiscală 33463427, desemnată în calitate de lichidator judiciar al SC GEMA STAR SRL (în faliment, in bankruptcy, en faillite) cu sediul în Comuna Singureni, str. Principală nr. 530, jud. Giurgiu, înmatriculată la ONRC sub nr. J52/754/1994, CUI 6541161, prin încheierea pronunţată la data de 16.03.2021, în dosarul nr. 407/122/2021, de către Tribunalul Giurgiu Secția Sindic, în temeiul art. 117 alin. 2 din Statutul UNPIR:

ANUNȚĂ

Organizarea selecției de oferte pentru preluarea fondului arhivistic al debitoarei GEMA STAR SRL (totalizând aprox. 35 de cutii de dimensiuni aproximative de 52 cm x 40 cm x 25 cm).

Criteriile ce trebuie avute în vedere la întocmirea ofertei sunt: prețul pentru un metru liniar documente, modalitatea de plată a prețului, serviciile incluse (preluare, prelucrare, depozitare).

Față de lipsa disponibilităților și a bunurilor în patrimoniul debitoarei, vă rugăm să aveți în vedere dispozițiile art. 118 alin. (1) lit f) din Statutul privind organizarea si exercitarea profesiei de practician în insolvență:

„cheltuielile de arhivare a documentelor debitoarei. Standardul de cost pentru decontarea operaţiunilor de verificare, selecţionare, inventariere şi legare este echivalentul a 15 euro/ml, iar pentru depozitare 3 euro/ml/an. Pentru a solicita plata din fondul de lichidare a acestor cheltuieli, practicianul trebuie să facă dovada organizării procedurii de selecţie a ofertantului de servicii de arhivare, inclusiv prin publicarea unui anunţ privind cererea de oferte pe site-ul UNPIR”

Oferta trebuie să conțină obligatoriu următoarele:
- să fie însoțită de autorizații valabile pentru prelucrare arhivistică, păstrarea și conservarea documentelor, utilizarea documentelor;
- să fie însoțită de dovada că operatorul economic prestator de servicii arhivistice este autorizat în prelucrare arhivistică, utilizare documente și păstrare și conservare a documentelor de minim 3 ani;
- să fie însotita de dovada deținerii unui spațiu cu destinație păstrare și conservare arhivă, autorizat de către Arhivele Naționale ale României, de cel puțin 300 mp;
- oferta va cuprinde prețul serviciilor de prelucrare arhivistică pe metru liniar;
- oferta va cuprinde prețul serviciilor de depozitare arhivistică pe metru liniar/lună de păstrare.

Trebuie avut în vedere că prețul total al proiectului va fi stabilit la finalul prelucrării arhivistice, după prezentarea inventarelor tuturor categoriilor de documente, în baza unui deviz pentru prelucrare, păstrare și conservare, cu respectarea termenelor legale de păstrare.

Precizăm faptul ca, în dosarul nr. 407/122/2021 plata serviciilor de arhivare se va efectua din fondul de lichidare față de lipsa disponibilului și a bunurilor în patrimoniul debitoarei.

Solicitarea plății din fondul UNPIR se va face după ce operatorul economic va face dovada inclusiv a eliminării documentele care și-au îndeplinit termenele de păstrare cu avizul structurilor Arhivelor Naționale ale României.

Ofertele vor fi transmise pana la data de 01.11.2021, pe e-mail: [email protected]. Relații la tel. 0723-363 191.



Detalii vanzator

Localizare

Romania, Bucuresti, Bucuresti

Adresa de e-mail a vanzatorului

Inchide
- mu puteti copia si lipi adresa de email, trebuie s-o rescrieti
- nu tirimite spam
- pune doar intrebari legate de acest produs
- nu fi nepoliticos
Buna! Autentificare membrii UNPIR pentru a obține mai mult.
Prima pagina Cauta Autentificare membrii UNPIR
Rafinează căutarea
Cuvant cheie(ID anunt)
Categorie
Locatie

Judet

Poze
Avansat