Vânzătorul încărca orice imagini
Bunuri imobile Constanta
Informatii aditionale
Documente
Descriere
Nota privind regulamentul de vanzare: Societatea Acvarius SRL detine in patrimoniu o hala frigorifica in suprafata de 1.171,15 mp si Cladire formata din birouri si anexe in suprafata de 291.80 mp amplasate pe terenul ce apartine Companiei Nationale – Administratia Porturilor Maritime SA (CN – APM SA) situat in Zona Libera Constanta Sud, lot (parcela) K1, Judet Constanta. Bunurile anterior mentionate vor fi valorificate numai in ipoteza relocarii acestora de pe terenul ce apartine CN – APM SA. In situatia adjudecarii bunurilor, in termen de 30 zile de la incheierea procesului-verbal de licitatie, adjudecatarul provizoriu va achita pretul acestora in integralitate, iar in termen de 60 de zile de la achitarea pretului, adjudecatarul este obligat sa procedeze pe cheltuiala sa, la relocarea bunurilor (hala/birouri/anexe). In situatia in care, adjudecatarul nu va reloca bunurile in termen de 60 de zile de la achitarea pretului bunurilor, va pierde intreaga suma de bani achitata, lichidatorul judiciar putand trece la reluarea organizarii licitatiilor de vanzare.
In cazul in care, in termenul acordat de 60 zile, adjudecatarul nu reuseste relocarea tuturor bunurilor, va pierde pretul platit, iar bunurile ramase vor fi reevaluate de catre lichidatorul judiciar si supuse valorificarii in aceleasi conditii.
Vanzarea bunurilor imobile apartinand societatii falite se va organiza in data de 02.04.2021 ora 14.00, prin licitatie publica cu strigare.
In cazul in care bunurile imobile nu se vor vinde la termenul de licitatie stabilit, se vor mai organiza 7 (sapte) licitatii saptamanale, in datele de 09.04.2021, 16.04.2021, 23.04.2021, 30.04.2021, 07.05.2021, 14.05.2021, 21.05.2021 la aceeasi ora, in acelasi loc si in aceleasi conditii.
Locul de desfasurare a licitatiilor va fi stabilit la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Mircea Voda, nr.35, bl.M27, et.4, ap.10, sector 3, unde se vor depune documentele de inscriere la licitatie mentionate in caietul de sarcini, cel tarziu pana in preziua licitatiei, ora 12.00.
Sunt invitati toti cei ce pretind vreun drept asupra bunurilor sa anunte in scris lichidatorul judiciar pana la data licitatiei.
Date despre starea bunurilor, pretul acestora, conditiile de inscriere la licitatie precum si modul de organizare a acestora se pot obtine din caietul de sarcini intocmit de lichidatorul judiciar cu aceasta ocazie.
Caietul de sarcini se poate achizitiona de la sediul lichidatorului judiciar din Bucuresti, Bd.Mircea Voda, nr.35, bl.M27, et.4, ap.10, sector 3 sau prin transfer bancar in contul nr. RO 63 PIRB 4218 7625 9500 1000 – PIRAEUS BANK, deschis pe numele EVRIKA INSOLVENCY IPURL, RO 26847310. Costul unui caiet de sarcini este de 1500 lei exclusiv TVA. Achizitionarea caietului de sarcini este obligatorie pentru toti participantii la licitatie.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul lichidatorului judiciar situat in Bucuresti, Bd. Mircea Voda, nr.35, bl.M27, et.4, ap.10, sector 3, tel: 021.227.28.81 sau 0721.236.313.