Autentificare membru UNPIR | Presă & Relații Publice: [email protected]
Categorii

Listarea a expirat.
Vânzătorul încărca orice imagini Vânzătorul încărca orice imagini

Informatii aditionale

Data licitatie: 07/05/2021
Ora licitatie: 15:00
Tip Vanzare: Licitatie publica
Debitor:

Descriere

QR CODE
Subscrisa Cabinet Individual de Insolvenţă Laura Banu, cu sediul ales în Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter, în calitate de lichidator judiciar al debitorului SC Kamoris Orient SRL, conform Sentinței nr. 92 din 18.02.2016, pronunţată de Tribunalul Neamţ, Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal, în dosarul 2403/103/2015, vinde la licitaţie publică cu strigare:
Stoc marfă - produse artizanat: cel mai mare preț oferit
Bunurile sunt prezentate în anexa 1
(prețul din tabel este de 50% din cel evaluat, de referință).
Valorile nu conţin T.V.A., adică la valoarea din tabel se adaugă TVA.
Vânzarea se face în bloc.
Vânzarea se poate face şi individual, la cel mai mare preț oferit.
Dacă bunul/bunurile se vor adjudeca la un preţ mai mic de 30% din preţul evaluat sau dacă se vor vinde cu preţul în rate, procesul-verbal de adjudecare se va încheia de lichidatorul judiciar, sub condiţia aprobării acestuia de către Adunarea creditorilor.
Pas de ofertare (supraofertare) 100 lei.
Licitaţia are loc la data de 07.05.2021, ora 15:00 la sediul ales al lichidatorului judiciar din Piatra Neamţ, str. Lt. Drăghescu nr. 3, bl. E7, ap. 22, sc. B, parter.

Dacă la această licitație bunurile nu vor fi valorificate, se vor organiza licitații cu același preț de pornire: pe data de 14.05.2021, ora 15:00 și 21.05.2021, ora 15:00, în aceleași condiții ca cele prezentate mai sus.
Licitațiile se pot organiza on-line, în situații excepționale: pandemii, stări de urgență, stări de alertă, situații de urgență datorate calamităților naturale, etc., declarate de autoritățile publice locale/naționale, guvern, Președinte, ministere, alte autorități. Procedura stabilită va fi raportată la normele legale în vigoare la data organizării licitațiilor. Ofertanții vor fi informați cu cel puțin o zi înaintea datei licitației, dacă licitația se ține la sediul lichidatorului judiciar sau on – line. Modalitatea concretă de organizare a licitațiilor va fi prevăzută în caietul de sarcini.
Depunerea ofertei de cumpărare, a documentelor de identificare a participanţilor, dovezile de achitare a taxelor de participare şi a caietului de sarcini, se va face până în ziua licitaţiei ora 11:00, prin email: [email protected] sau [email protected] sau la sediul ales al lichidatorului judiciar.
Pentru înscrierea la licitaţie, cei interesaţi vor depune, la sediul ales al lichidatorului judiciar: ofertă de cumpărare, dovada achitării caietului de sarcini şi a cauţiunii de 10% din preţul evaluat in contul special indicat în caietul de sarcini, documentele de identificare a participanţilor persoane fizice sau juridice (copie certificat înmatriculare, certificat de înregistrare fiscala, copie de pe actul de identitate, acord AGA pentru situaţiile în care legea impune acest acord, declaraţie pe proprie răspundere ca nu se afla in procedura de faliment, acordul administratorului judiciar/ Adunării creditorilor în situaţia în care cumpărătorul se află în procedura insolvenţei sau reorganizării judiciare, alte acte pe care lichidatorul judiciar le va considera necesare în funcţie de situaţia concretă la momentul vânzării; copie de pe paşaport sau alt document doveditor al identităţii în cazul persoanelor fizice străine; pentru persoanele juridice străine la documentele menţionate mai sus, trebuie prezentată scrisoare de bonitate financiara, eliberata de o banca străina cu care o banca romana are relaţie de corespondent).
Toate documentele depuse de persoane fizice sau juridice străine se vor prezenta in copie însoţite de traducerea in limba romană legalizata.
Contravaloarea caietului de sarcini/ a regulamentului de vânzare nu se restituie.
Cauţiunea nu se va restitui ofertantului care îşi retrage în mod nejustificat oferta, sau care creează vreun prejudiciu de orice fel vânzătorului;
În caz de neadjudecare, vânzarea se va amâna la un alt termen, pentru care se va face un nou anunţ în presă.
În contextul excepțional generat de pandemia de COVID – 19 și evoluția acesteia pe teritoriul României, având în vedere că pentru limitarea infecțiilor cu noul coronavirus SARS–CoV-2, se recomandă implementarea și respectarea măsurilor de protecție și distanțare socială, precum și în alte situații asemănătoare:
Pentru licitațiile publice organizate la sediul lichidatorului judiciar, se impune obligativitatea participanților, inclusiv a organizatorilor licitațiilor, de a purta MASCĂ DE PROTECȚIE, de a respecta măsurile impuse/recomandate de autoritățile competente și de către lichidatorul judiciar (menționate în caietul de sarcini). La licitații vor fi prezenți lichidatorul judiciar/comisia de licitație și participanții care depun oferte de cumpărare, fiind exclusă prezența altor persoane. Nerespectarea măsurilor sus menționate atrage drept consecință excluderea de la licitație.
Relaţii la tel. 0233233243 / 0753483243 , email: [email protected] sau cabinet_insolvent

Detalii vanzator

Localizare

Romania, Neamt, Piatra-Neamt
Str.lt Draghescu Nr. 3 Bl. E7 Ap . 23

Adresa de e-mail a vanzatorului

Inchide
.
- mu puteti copia si lipi adresa de email, trebuie s-o rescrieti
- nu tirimite spam
- pune doar intrebari legate de acest produs
- nu fi nepoliticos
Buna! Autentificare membrii UNPIR pentru a obține mai mult.
Prima pagina Cauta Autentificare membrii UNPIR
Rafinează căutarea
Cuvant cheie(ID anunt)
Categorie
Locatie

Judet

Poze
Avansat